Kraj

PepsiCo wchodzi w nowy segment

Na rynku debiutuje 7Up w wersji lemoniadowej - Lemon Lemon.

PepsiCo wchodzi w nowy segment
7Up z portfolio PepsiCo poszerza portfolio o nowy segment – dwa warianty lemoniady Lemon Lemon. Jak zapewnia producent, produkt zawiera sok z cytryn i ma mieć mniej kalorii dzięki częściowemu zastąpieniu cukru substancją słodzącą otrzymaną ze stewii. 7Up Lemon Lemon będzie dostępny na polskim rynku w dwóch smakach – cytrynowym i grejpfrutowym w opakowaniach o pojemności 250 ml, 500 ml oraz 1 l. Nowa marka będzie wspierana na rynku intensywnymi działaniami marketingowymi, które obejmą kampanię reklamową w telewizji,  internecie, mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), sampling produktu oraz materiały POS w punktach sprzedaży.
Marketer nie ujawnił szczegółowych informacji o kampanii, która wystartuje na początku maja br.