M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Temat odpoczynku akcentowany w nowej kampanii firmy IKEA

Katarzyna Woźniak | 17 kwietnia 2018, 06:00

Wystartowały wiosenne działania komunikacyjne.

Wystartowała wiosenna odsłona kampanii firmy IKEA, promująca w szczególności produkty służące odpoczywaniu. Szwedzka sieć meblowa podkreśla, że odpoczywanie nie oznacza "nicnierobienia" – to przygotowanie do większej i poważniejszej aktywności. W kampanii o znaczeniu odpoczynku firma znów przypomina głosem Fisza i muzyką Smolika. W ramach kampanii promowane są meble i dodatki z naturalnych tkanin oraz materiałów, które mają zwiększać komfort odpoczynku.
Komunikacja wizerunkowa będzie wykorzystywała emitowane w szeroko zasięgowych mediach spoty, w których podkreślana jest wartość tego pozornego "robienia nic”, a także spoty kontekstowe, wyświetlane przed blokami filmowymi i programami sportowymi.
Działania wizerunkowe prowadzone będą również w internecie, z wykorzystaniem influencerów i niestandardowych aktywności w mediach społecznościowych – więcej informacji o tych działaniach już wkrótce.
Równolegle prowadzone będzie wsparcie wybranych linii produktowych związane z odpoczywaniem. Pierwsza kampania, poświęcona sofom, rozpoczęła się na początku kwietnia i obejmuje emisję spotów produktowych, wykorzystanie reklam wideo oraz kampanię bannerową w internecie, a także działania w radio i punktach sprzedaży.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS, za reżyserię spotów – Szymon Pawlik. Spot wyprodukował Tank. Za postprodukcję odpowiada Lunapark Motion Arts Collective. Aktywacje z influencerami prowadzone są przez Hash.fm, a komunikacją PR zajmuje się Garden of Words. Zakup mediów do kampanii koordynuje w całości dom mediowy Wavemaker.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,