M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

180heartbeats + Jung v. Matt wygrała przetarg Husqvarny

Maciej Florek | 17 kwietnia 2018, 06:00

Kampania właśnie rusza.

Agencja 180heartbeats + Jung v. Matt wygrała przetarg na obsługę socialmediową Husqvarny Poland. W ramach współpracy zrealizuje m.in. pierwszą kampanię automatycznych kosiarek Husqvarna Automower serii X-line. Kampania właśnie rusza. Jej hasło – "Z czasem możesz wszystko" – ma przekonać konsumentów, że dzięki pracy Automowera zyskają dodatkowy czas na inne zajęcia. Zaangażowano do niej Dominika Strzelca, ogrodnika znanego z TTV, oraz blogerów: Magdę Kogut-Wałęcką (Szczesliva.pl) i Macieja Mazurka (Zuch.media), którzy będą testować i dzielić się wrażeniami w swoich kanałach. Przygotowana została także specjalna strona WWW, na której ruszy konkurs konsumencki – w ramach nagrody setka uczestników otrzyma Automower do testów. Następnie testerzy będą przez trzy miesiące relacjonować w mediach społecznościowych prace w ogrodzie z wykorzystaniem robota oraz to, ile dzięki temu zyskali czasu na różne lubiane przez siebie zajęcia.

Czytaj więcej na temat: , , , ,