Kraj

Eurobank stawia w reklamach "TV Bank" na budowę zaufania wśród klientów

Eurobank zamierza w ciągu kilku najbliższych miesięcy skoncentrować się w swoich działaniach komunikacyjnych praktycznie wyłącznie na kampanii "TV Bank". -...

Eurobank zamierza w ciągu kilku najbliższych miesięcy skoncentrować się w swoich działaniach komunikacyjnych praktycznie wyłącznie na kampanii “TV Bank”. – Oceniliśmy pierwsze efekty tej kampanii, które przerosły nasze oczekiwania, i zamierzamy się skupić na niej jako naszej absolutnie wiodącej linii komunikacyjnej – mówi Maciej Szczechura, dyrektor ds. komunikacji Eurobanku. Kampania “TV Bank” ma potrwać do końca czerwca, następnie najprawdopodobniej zostanie wznowiona po wakacjach. Od połowy maja kampania telewizyjna ma zostać wzmocniona outdoorową o tej samej tematyce, prowadzoną na największych nośnikach, planowane są także działania wspomagające w prasie. Przypomnijmy – Eurobank rozpoczął nietypową kampanię telewizyjną “TV Bank” na początku lutego. Pomysł polega na emitowaniu 1-minutowych spotów w TVP1, w wieczornych “Wiadomościach” między “Sportem” a “Pogodą” i po “Teleexpressie”. Konwencja spotu nawiązuje do formuły programów informacyjnych, w spotach występuje dwóch prowadzących, którzy są doradcami Eurobanku i występują w zaaranżowanym studiu telewizyjnym bądź “w terenie”. Kampania ma charakter wizerunkowo-edukacyjny, jej celem jest zarówno prezentowanie szczegółów oferty Eurobanku, jak i pokazywanie wysokiej użyteczności, jaką daje formuła placówek Eurobanku (placówki w formie standów w centrach handlowych). Każdy odcinek emitowany jest około 10 dni. Obecnie emitowany odcinek “TV Banku” odbiega od standardu tej kampanii, ponieważ postawiono przed nim ambitny cel zwiększenia zaufania klientów do Eurobanku. Odcinek ten został wydłużony do 90 sekund i pokazuje Eurobank “od kuchni”. – Część klientów nieco podejrzliwie podchodzi do instytucji bankowej, która odbiega od tradycyjnego modelu, bo np. jej oddziały mają postać stoisk w centrach handlowych. Dlatego chcemy budować ich zaufanie, pokazując naszą centralę, call center etc. Tym samym utwierdzamy w przekonaniu, że jesteśmy prawdziwym bankiem. Dlatego też w spocie tym podkreślamy nasz dorobek, czyli fakt, że mamy już ponad 100 oddziałów, ponad 300 tys. klientów itp. – mówi Szczechura. Kampanię reklamową “TV Bank” przygotowują agencja DDB Warszawa i dom mediowy Optimum Media OMD na stałe współpracujące z Eurobankiem. (MG)