M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agencja Warszawa wygrywa budżet LG Electronics Polska

Katarzyna Kacprzak | 18 kwietnia 2018, 06:00

LG Electronics wybrało też do współpracy nowy dom mediowy - Mets.

Obok obsługi LG Electronics Polska w social mediach Agencja Warszawa będzie odpowiedzialna za całościową obsługę strategiczno-kreatywną marki LG. Będzie odpowiadać za działania wszystkich kategorii produktowych LG Electronics Polska w kanałach komunikacji offline i online – od digitalu, przez akcje ambientowe, akcje w sklepach, po aktywacje niestandardowe.

Pierwszą akcją realizowaną przez Agencję Warszawa jest kampania promująca smartfony LG V30 i LG G6 oraz LG Q6 pod hasłem #OdrzucamyRamy, w której udział biorą influencerzy Reżyser Życia i Sylwester Wardęga.

Agencja Warszawa wygrała obsługę marki LG w drodze przetargu. Jednocześnie LG Electronics wybrało do współpracy nowy dom mediowy Mets oraz nową agencję PR – Monday.

Czytaj więcej na temat: , , ,