M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa kampania Herbapolu od MullenLowe Warsaw

Joanna Niewiadomska | 19 kwietnia 2018, 06:00

Przy kampanii wpierającej linię "Zielnik Polski" pracowały też Studio Filmowe Oto, Dentsu i Big Picture.

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Herbapol. Kwietniowe spoty telewizyjne promują linię herbat ziołowych  "Zielnik Polski", w tym nowość  "Zielnik Polski Esencja Zdrowia" - esencję ziołową w płynie.

Hasło kampanii brzmi "I dzień smakuje lepiej!".

Kampania będzie emitowana w największych stacjach telewizyjnych przez cały miesiąc. Za kreację i przygotowanie spotu odpowiadała Agencja MullenLowe Warsaw. Reżyserem spotów był Łukasz Zadrzyński. Produkcją zajęło się Studio Filmowe Oto. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Dentsu. Wsparcie PR powierzono agencji Big Picture.

 

Czytaj więcej na temat: , , , ,