M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wavemaker przeprowadzi szeroką kampanię programu Polski Bezgotówkowej

Maciej Florek | 23 kwietnia 2018, 06:00

Nadzorem strategicznym, doradztwem i pomiarem efektów biznesowych zajmuje się agencja strategiczna Syntax. Założenia do kampanii powstały przy współpracy Analytics & Insight.

Rusza program Polska Bezgotówkowa – to wspólna inicjatywa uczestników rynku usług płatniczych w Polsce: wydawców kart, agentów rozliczeniowych oraz organizacji Visa i Mastercard przy udziale Związku
Banków Polskich i Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii.

Celem programu jest zniesienie kosztów dla przedsiębiorców w zakresie instalacji terminala płatniczego oraz kosztów jego użytkowania przez pierwsze 12 miesięcy od momentu zainstalowania. W maju rozpoczyna się szeroka komunikacja programu skierowana do przedsiębiorców. Wskutek przeprowadzonego przez Fundację Polska Bezgotówkowa przetargu za pełną realizację kampanii odpowiadał będzie Wavemaker.

W ramach nawiązanej z fundacją współpracy Wavemaker przygotował spoty i kreację do wszystkich mediów: TV, radio, digital, prasa. Zajmie się również realizacją kampanii w mediach offline i online. Nadzorem strategicznym, doradztwem i pomiarem efektów biznesowych zajmuje się agencja strategiczna Syntax (działająca w ramach GroupM). Założenia do kampanii powstały przy współpracy Analytics & Insight, działu badawczo analitycznego
Wavemakera, który na bieżąco będzie monitorował rezultaty działań.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,