Kraj

Synergic realizuje kampanię OOH dla nowego klienta

Za kreacją kampanii stoi agencja FCB Bridge2Fun.

Rozpoczęła się outdoorowa odsłona nowej kampanii wizerunkowej sklepu internetowego Born2be.pl, którą
realizuje Synergic. Trwające od miesiąca w telewizji i digitalu działania reklamowe po hasłem “Born2be. Dodaj do ulubionych” zostały wsparte kampanią outdoorową. Odsłona OOH wykorzystuje zarówno klasyczne
citylighty czy billboardy, jak i nośniki digital signage w formie ekranów LCD w komunikacji miejskiej i siłowniach oraz MMS-y.

Za kreacją kampanii stoi agencja FCB Bridge2Fun. Zrealizowany w jej ramach spot jest emitowany na ekranach LCD w prawie 200 siłowniach i salonach kosmetycznych w całej Polsce oraz w 60 autobusach komunikacji miejskiej w Warszawie. Nowością w realizowanym miksie rozwiązań OOH dla sklepu Born2be.pl jest reklama w formie MMS-ów wysłanych do sformatowanej grupy docelowej kobiet w wieku 30-45 lat, najczęściej decydujących o nowej formie zakupów online.