Zagranica

Gap wykorzystuje w reklamie wizerunek gwiazdy pop Joss Stone

Marka odzieżowa Gap jest wspierana kampanią reklamową, której gwiazdą jest 18-letnia piosenkarka Joss Stone. Piosenka "The Right Time", ktorą właśnie...

Marka odzieżowa Gap jest wspierana kampanią reklamową, której gwiazdą jest 18-letnia piosenkarka Joss Stone. Piosenka “The Right Time”, ktorą właśnie nagrała (wcześniej wykonywana przez Lew Hermana), została wykorzystana w podkładzie dźwiękowym filmu reklamowego Gapa. Będzie wykorzystana także w kampanii online oraz w działaniach reklamowych z użyciem telefonów komórkowych. Klienci sklepów Gap będą mogli otrzymać płytę Joss Stone gratis, pod warunkiem że zostawią swój adres e-mailowy. Joss Stone jest kolejną gwiazdą reklamującą markę Gap. Wcześniej marketer wykorzystywał wizerunek m.in. Madonny, Willie Nelsona i Mary J. Bligle. (“BrandRepublic”)