Kraj

180heartbeats + Jung von Matt wspiera markę Dakea [wideo]

Celem działań prowadzonych przez najbliższe miesiące w Polsce i na kilku innych europejskich rynkach jest wzmocnienie wizerunku marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FXx17HUgRr%22%7D
Agencja 180heartbeats + Jung von Matt przygotowała serię filmów, dzięki którym Altaterra (VKR) chce zachęcić dekarzy i sprzedawców do rekomendowania okien dachowych marki Dakea.

Celem działań prowadzonych przez najbliższe miesiące w Polsce i na kilku innych europejskich rynkach jest wzmocnienie wizerunku marki Dakea. Marka jest dostępna w 12 krajach Europy, m.in. w Wielkiej Brytanii, Polsce, na Węgrzech, w Czechach, na Słowacji i w Rumunii.

Tegoroczna akcja adresowana do profesjonalistów jest kolejnym projektem B2B, który agencja 180 realizuje dla marki Dakea – współpracują od 2012 r.