Kraj

Okocim z nową kampanią

Marka chwali się uznaniem za granicą - "Najlepsze z najlepszego".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fq2Vm1lSG3sk%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Carlsberg Polska, trzeci po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec producent piwa w kraju, rusza z nową kampanią reklamową swojej sztandarowej marki w ramach realizowanej od listopada 2016 r. platformy komunikacyjnej “Tu się warzy z zasadami”.

W nowej reklamie piwowarzy z Okocimia wspominają wyjazd do Monachium na jeden z najważniejszych międzynarodowych konkursów piwnych –  European Beer Star we wrześniu 2017 r. W tym konkursie piwo Okocim Klasyczna Pszenica zdobyło złoty medal, a Okocim Mistrzowski Porter – brązowy. Spot podkreśla, że okocimskie piwa zdobywają nagrody dzięki zasadzie wyznawanej przez założyciela browaru Jana Goetza Okocimskiego i kultywowanej do dziś, czyli „Najlepsze z najlepszego”. W nowym spocie wystąpili piwowarzy z browaru Okocim, m.in. Adam Surmacz i Paweł Zych.
    
Reklama będzie pokazywana w głównych stacjach TV oraz kanałach tematycznych, a także na platformach VoD i mediach społecznościowych. Za strategię i kreację spotu odpowiada agencja reklamowa Upside, za produkcję dom produkcyjny Highnoon.pl, planowanie i zakup mediów powierzono zaś domowi mediowemu Initiative (IPG Mediabrands).