M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Adam Nawałka w kolejnej mundialowej reklamie Warki

Maciej Burlikowski | 8 maja 2018, 06:00

To ciąg dalszy kampanii "Warka Biało-Czerwoni".

Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w Polsce m.in. pod marką Warka, kontynuuje jej wsparcie reklamowe z okazji zbliżających się piłkarskich Mistrzostw Świata FIFA, które zostaną rozegrane od 14 czerwca do 15 lipca br. w Rosji. Do emisji trafił nowy spot reklamowy piwa Warka, w którym występuje Adam Nawałka, trener polskiej reprezentacji piłkarskiej. Wyreżyserował go Maciej Kowalczuk, operatorem był Wojciech Zieliński, realizacją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, postprodukcję wykonał Lunapark, a za udźwiękowienie odpowiada Ztudio & Burza. Kreację komunikacji z udziałem Adama Nawałki przygotowała Agencja 2012. Za współpracę Grupy Żywiec z Nawałką odpowiadają firmy BSS Group i Xbrand. Planowaniem i zakupem zajmuje się dom mediowy Starcom. Za działania w kanale digital i social mediach odpowiada agencja The Digitals, a wsparcie PR zapewnia agencja Roots.

Spoty z udziałem Adama Nawałki są częścią piłkarskiej kampanii „Warka Biało-Czerwoni”. Przed zbliżającym turniejem w Rosji marka w loterii piwnej rozdaje kibicom 2 mln chust i 4 mln piw, nawiązała też współpracę z twórcami „5 sposobów na…”, jednego z najpopularniejszych polskich kanałów na YouTube. W ramach cyklu „Drużyna na 5” powstają filmy o tematyce piłkarskiej, które premierowo pojawiają się w każdy piątek o godz. 18. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,