Kraj

Eurobank reklamuje pożyczki gotówkowe

Działania potrwają dwa miesiące.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FRh42hSocctk%22%7D
Eurobank (grupa Societe Generale) reklamuje ofertę pożyczek gotówkowych. Bank kusi propozycją, że nowi i obecni klienci nie poniosą kosztów oprocentowania. Pożyczyć można od 500 zł do 4 tys. zł na okres od 3 do 10 miesięcy. RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania) dla pożyczki w wysokości 1,7 tys. zł na 10 miesięcy wynosi 4,5 proc.

Częścią kampanii marketingowej oferty “Pożyczka z gwarancją niskiego oprocentowania” jest nowy spot telewizyjny z udziałem wampirów Feliksa, Vlada i Maćka, emitowany w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Kampania obejmie zasięgiem wybrane ogólnopolskie i regionalne stacje radiowe, internet (wideo online, YouTube, VoD, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, e-mailingi) oraz placówki Eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencja Leo Burnett (autorami scenariusza są: Marek Wyżnikiewicz, Piotr Dugin i Maciej Porębski), dom produkcyjny Propeller Film (spot wyreżyserował Paweł Borowski, a producentem była Małgorzata Kucharczyk) oraz dom mediowy Starcom. Kampania potrwa do 15 lipca br.

Nowy spot z wampirami jest częścią nowej platformy komunikacyjnej – Eurobank pokazuje w niej, że jest instytucją, która potrafi sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. W nowej platformie komunikacyjnej Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą banku. Jego zadaniem jest dodawanie przekazom powagi i wiarygodności – łączy świat potrzeb wampirów ze światem finansowych rozwiązań Eurobanku.