Eurobank (grupa Societe Generale) reklamuje ofertę pożyczek gotówkowych. Bank kusi propozycją, że nowi i obecni klienci nie poniosą kosztów oprocentowania. Pożyczyć można od 500 zł do 4 tys. zł na okres od 3 do 10 miesięcy. RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania) dla pożyczki w wysokości 1,7 tys. zł na 10 miesięcy wynosi 4,5 proc.
Częścią kampanii marketingowej oferty “Pożyczka z gwarancją niskiego oprocentowania” jest nowy spot telewizyjny z udziałem wampirów Feliksa, Vlada i Maćka, emitowany w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Kampania obejmie zasięgiem wybrane ogólnopolskie i regionalne stacje radiowe, internet (wideo online, YouTube, VoD, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, e-mailingi) oraz placówki Eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencja Leo Burnett (autorami scenariusza są: Marek Wyżnikiewicz, Piotr Dugin i Maciej Porębski), dom produkcyjny Propeller Film (spot wyreżyserował Paweł Borowski, a producentem była Małgorzata Kucharczyk) oraz dom mediowy Starcom. Kampania potrwa do 15 lipca br.
Nowy spot z wampirami jest częścią nowej platformy komunikacyjnej – Eurobank pokazuje w niej, że jest instytucją, która potrafi sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. W nowej platformie komunikacyjnej Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą banku. Jego zadaniem jest dodawanie przekazom powagi i wiarygodności – łączy świat potrzeb wampirów ze światem finansowych rozwiązań Eurobanku.