M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

GoldenSubmarine promuje aplikację mobilną Benefia24

Maciej Florek | 8 maja 2018, 06:00

Spot stworzył dom produkcji filmowej Million Frames.

Trwa kampania promująca aplikację mobilną Benefia24. Jest to aplikacja na urządzenia mobilne, która umożliwia w kilku krokach zakupienie ubezpieczenia OC i AC.

Agencja GoldenSubmarine przygotowała strategię komunikacji, zaprojektowała i zbudowała serwis WWW poświęcony usłudze Benefia24, a także odpowiada za kampanię displayową w sieci i działania na Facebooku.

W komunikacji wykorzystywany jest spot wideo, który na podstawie konceptu zaproponowanego przez GoldenSubmarine wyprodukował dom produkcji filmowej Million Frames, a wyreżyserował Maciej Puczyński.
Za zakup mediów odpowiada Bidlab.

Marka Benefia należy do Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń SA Vienna Insurance Group.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,