W I kwartale br. Grupa Muszkieterów wypracowała w Polsce przychody ze sprzedaży na poziomie 1,6 mld zł, czyli o ponad 10 proc. wyższe niż rok wcześniej. Intermarché raportuje 11,4-proc. wzrost obrotów, do 1,2 mld zł, podczas gdy Bricomarché poprawiło wyniki o 6,8 proc., wypracowując obroty w wysokości 416 mln zł.
– Układ kalendarza w I kwartale tego roku mocno sprzyjał naszemu biznesowi spożywczemu. Kolejne trzy miesiące zapewne nie będą tak korzystne ze względu na liczbę niedziel z zakazem handlu – ocenia Marc Dherment, dyrektor generalny Grupy Muszkieterów w Polsce.
Firma informuje, że w tym roku jej inwestycje sięgnąć mają 100 mln zł, co oznacza zwiększenie wydatków o 40 mln zł w porównaniu z ub.r.
Sieć Intermarché obejmuje dziś 229 supermarketów oraz 63 przymarketowe stacje paliw. Bricomarché ma 152 placówki.