Kraj

Przemysław Dzierbicki objął globalne stanowisko w Sanofi

Na początek razem z teamem digestive health we współpracy z teamami w krajach na sześciu kontynentach będzie odpowiedzialny za zbudowanie przejrzystej segmentacji potrzeb konsumenckich.

Przemysław Dzierbicki objął stanowisko global sub-category head of digestive health w siedzibie Sanofi we Frankfurcie. – Dołączyłem do globalnego zespołu Sanofi przyciągnięty nowymi, ambitnymi planami zbudowania organizacji i portfolio produktów, które mają dać Sanofi pozycję lidera w kategoriach consumer healthcare – mówi Dzierbicki. Razem z teamem digestive health we współpracy z teamami w krajach na sześciu kontynentach będzie odpowiedzialny za zbudowanie przejrzystej segmentacji potrzeb konsumenckich. Następnie w oparciu o tę segmentację ma zdefiniować priorytety, stworzyć produkty i szerzej rozumiane rozwiązania, które pomogą Sanofi na pełniejsze zaspokojenie potrzeb konsumenckich.

Dzierbicki od 2014 r. pracował na stanowisku globalnego dyrektora kategorii cydrów w centrali koncernu piwnego Carlsberg w Kopenhadze. Odpowiadał za utrzymanie wzrostu flagowej marki cydru Somersby w ponad 40 krajach oraz ekspansję marki na kolejne rynki. Dodatkowo do jego obowiązków należało stworzenie nowej strategii rozwoju kategorii oraz portfela marek Carlsberga.

Dzierbicki do Carlsberga dołączył jesienią 2013 r., jako globalny dyrektor aktywacji rozwijał komunikację i programy aktywizacyjne dla kluczowych międzynarodowych marek premium grupy Carlsberg – Somersby i Tuborg.
Wcześniej od 2011 do 2013 r. pracował w Grupie Żywiec (Grupa Heineken), gdzie jako group brand director odpowiadał m.in. za marki: Heineken, Desperados, Guinness, Paulaner, Murphy’s, Kilkenny i Strong. Poprzednio przez 10 lat (2001-2011) pracował w Procter & Gamble, pełnił m.in. funkcję globalnego menedżera marki Gillette.

Współpraca: Katarzyna Kacprzak