Kraj

Skoda z kobiecą kampanią o dwóch kółkach

Producent samochodów z uznaniem dla kolarek.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F9vR4YE0MbvY%22%7D
Czeski producent samochodów Skoda przygotował kampanię, której celem ma być wyrażenie uznania dla profesjonalnych kolarek i zarażenie ich pasją kolejnych kobiet. W jej ramach przedstawione zostaną sylwetki rowerzystek z całego świata, uzasadniające to, dlaczego dana bohaterka jeździ na rowerze. W trwającej przez cały miesiąc kampanii pojawią się także różnego rodzaju porady związane z tematyką rowerową. Za tworzenie kreacji na Facebooka i YouTube odpowiada obsługująca globalnie markę agencja Mustard, a za zakup mediów – PHD.