Kraj

Wystartowała 7. edycja kampanii "SM - walcz o siebie"

Działania podkreślają konieczność aktywnej rehabilitacji i podjęcie wczesnych działań leczniczych.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FEKec72TLNTA%22%7D
Stwardnienie rozsiane (SM) jest przewlekłą chorobą ośrodkowego układu nerwowego o podłożu autoimmunologicznym, dotykającą głównie ludzi młodych. Według danych z NFZ ok. 46 tys. osób w naszym kraju dotkniętych jest tą chorobą.

Siódma odsłona całorocznej kampanii “SM – Walcz o siebie” wystartowała w maju. Oficjalne otwarcie nastąpi podczas obchodów Międzynarodowego Dnia SM (MS DAY 2018). Kampania realizowana jest przez Fundację SM – Walcz o siebie w partnerstwie z PTSR (Polskim Towarzystwem Stwardnienia Rozsianego) i Fundacją Urszuli Jaworskiej. Kampanię wspierają firmy: Biogen, Bayer, Sanofi Genzyme, Merck, Roche, Novartis i Alvogen.

Tegoroczne motto kampanii brzmi “To twój czas, twoje życie!” i odnosi się do całego procesu, od diagnozy i wyboru ścieżki leczenia do świadomego zarządzania życiem z chorobą przewlekłą. Kampania ma również na celu eksponowanie znaczenia aktywności zawodowej i wsparcia psychologicznego w chorobie.

Kampania będzie obecna m.in. w telewizji (TVP, TVN), prasie, radiu, internecie, na outdoorze i w autobusach (AMS), kinie, na ekranach plazmowych w sieciach Luxmed. Działania są szeroko promowane poprzez media społecznościowe. Za strategię i realizację kampanii odpowiadają: Telescope, Pigeon Group, Eura7 i Media People.