Kraj

Mullenlowe Warsaw dla Łomży

Van Pur ruszył z nową platformą komunikacji swojej sztandarowej marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F9-AkqdnJSmM%22%7D
Jak zapowiadaliśmy w MMP24, firma piwowarska Van Pur w tym roku zamierza istotnie zwiększyć nakłady na reklamę marki Łomża. Właśnie ruszyła nowa platforma komunikacji tej marki pod hasłem: “Kto powiedział, że…”. Opracowała ją agencja reklamowa MullenLowe Warsaw (wybrana przez Van Pur w przetargu).

Producent postawił na promocję nowego produktu Łomża 0,0, czyli wariantu bezalkoholowego. Piwa nisko- i bezalkoholowe były najmocniej rosnącą kategorią na rynku piwnym w ub.r.

Kampania będzie prowadzona w telewizji, kinach, internecie i na nośnikach OOH (m.in. firmy AMS). Planowaniem i zakupem mediów dla Van Pura zajmuje się dom mediowy MediaCom Warszawa.