M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Jakub Nowak nowym senior creative w Media Impact

Joanna Niewiadomska | 16 maja 2018, 06:00

Dołącza do zespołu projektów strategicznych.

Jakub Nowak obejmuje stanowisko senior creative w zespole odpowiedzialnym za przygotowanie i realizację strategicznych projektów contentowo-technologicznych dla Grupy Onet-RAS Polska.

– Dołączenie Jakuba do naszego zespołu to dla nas ważny moment. Jego doświadczenie w obszarach creative concepting, digital & social media communication, content copy jest dla nas kolejnym etapem rozwoju – mówi Ewa Schreiber, head of strategic project management w Media Impact Polska.

Jakub Nowak jest związany z branżą reklamową od 2007 r. Realizował projekty z zakresu ATL, digital i komunikacji zintegrowanej dla takich marek, jak: Burger King, Tefal, Krups, Hortex, Jacob’s Creek, Whiskas, Lipton, Allianz, Tarczyński, Adamed, Astra Zeneca, Western Union i Wyborowa. Przez ostatni rok pracował jako creative group head w agencji VanLeif, a wcześniej m.in. w: IQ Marketing, Neon Shake Advertising, Adwertajzing, PND Futura, Euro RSCG 4D.

Dział projektów strategicznych Media Impact Polska przygotowuje i realizuje kompleksowe, niestandardowe rozwiązania komunikacyjne m.in. dla: Continental Opony Polska, Grupy Volkswagen, Bridgestone, Mytaxi, Samsung Polska, mBank.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,