Kraj

Kotlin prezentuje skład Ketchupu Squad

Startują rozległe działania marketingowe marki Maspeksu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fa4Tzn9QyBGo%22%7D
Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 10 maja, wystartowała akcja promocyjna keczupu Kotlin z portfolio Maspeksu. Pierwsze działania, jakie zrealizowała marka, miały charakter teaserowy. Wczoraj wystartowała oficjalna kampania. 

Ketchup Squad to sześcioro superbohaterów uosabiających wartości nowej platformy komunikacyjnej marki. Pod maskami keczupowych złoczyńców, którzy “zhakowali” profil marki, kryją się Pan Pomidor, Pani Pikantna, Pani Fit, Pan Pomysłowy, Pan Wysmakowany i Pan Entuzjazm.

W spocie telewizyjnym Ketchup Squad ratuje zakochaną parę, gdy podczas grillowania zabrakło im keczupu. W towarzyszącej kampanii komunikacji digitalowej poznamy bliżej członków Squadu dzięki serii krótkich wywiadów filmowych. Członkowie ekipy będą aktywni na profilu marki na Facebooku przez cały rok.

W telewizji emitowany będzie spot 30-sekundowy, a także trzy 5-sekundowe. Jednocześnie kampania prowadzona będzie na serwisach VoD, a także na Facebooku, Instagramie i w serwisie YouTube. Przygotowano również nową stronę internetową i materiały POS.

Za kreację kampanii odpowiada Agencja 2012. Media kupuje Starcom.