Zagranica

Wlk. Brytania: Maserati startuje z pierwszą kampanią telewizyjną

Marka luksusowych samochodów staje w szranki z Audi i BMW.

Wlk. Brytania: Maserati startuje z pierwszą kampanią telewizyjną
Włoska marka startuje ze swoją pierwszą kampanią telewizyjną na rynku brytyjskim. Maserati chce zwiększyć spontaniczną świadomość marki i postawić na jej komunikację jako ekskluzywnej, ale bardziej przystępnej, niż mogłoby się wydawać. W centrum kampanii znajduje się model SUV-a Levante, który w Wlk. Brytanii można kupić za niepełna 57 tys. funtów.

Kampania będzie realizowana na docelowej platformie reklamowej AdSmart firmy Sky. Celem działań jest dotarcie zarówno do zamożnych odbiorców reklamy, jak  i do potencjalnych nabywców zainteresowanych luksusowymi samochodami. Maserati chce przykuć uwagę również tych konsumentów, którzy będą mogli pozwolić sobie na kupno samochodu za kilka lat.

Za planowanie mediów na potrzeby kampanii odpowiada Starcom.

(Marketing Week)