Kraj

NC+ chwali się mundialem w 4K

Szeroko zaplanowana kampania autorstwa agencji Havas Warsaw i Havas Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FX0djpSR79Hc%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Platforma telewizji satelitarnej NC+ (ITI Neovision) przygotowała szeroko zakrojoną kampanię reklamową, w której chwali się, że mecze w trakcie zbliżającego się mundialu (piłkarskich Mistrzostw Świata FiFA w Rosji od 14 czerwca do 15 lipca br.) pokaże w jakości 4K. Będzie je transmitować na swoim nowym kanale Canal+ 4K Ultra HD oraz na kanale TVP 4K –  udostępnionym przez Telewizję Polską specjalnie na czas mistrzostw.

Będzie to promować nowa kampania reklamowa w telewizji, sieci kin Multikino, stacjach radiowych, mediach online, mediach społecznościowych oraz w kanałach własnych online i punktach sprzedaży NC+. Bohaterem nowej odsłony kampanii platformy jest rosyjski oligarcha Iwan, który ma wszystko – fantazję, rozmach i najlepsze jakościowo produkty z najdalszych zakątków świata. Iwanowi brakuje tylko jednego – mundialu w 4K, który jest dostępny w Polsce na platformie NC+. Aby zobaczyć mecze w najlepszej jakości obrazu, Iwanowi nie pozostaje nic innego, niż migiem przylecieć do Polski do salonu NC+ po najnowszy dekoder 4K UltraBox+.

Kreację do kampanii stworzyła agencja Havas Warsaw, spot reklamowy przygotował dom produkcyjny Film Produkcja, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media. Za komunikację online odpowiada dział digital marketing platformy NC+ oraz Havas Warsaw.