Kraj

Hand Made i UM wspólnie z Dermiką

W mobile'u startuje akcja promocyjna marki z portfolio Orkla Health.

Ruszyła akcja reklamowa, promująca nowy zabieg antycellulitowy Cellu Firm Expert Dermika SPA (Orkla Health). Jak zapewnia biuro prasowe, koncepcja akcji marketingowej wykorzystuje metody precyzyjnego targetowania, aby pozyskać nowych klientów oraz zwiększyć przy tym ich świadomość marki Dermika. Mechanizm kampanii przygotował i realizuje dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands).
W działaniach mobile zastosowano precyzyjne targetowanie do kobiet, które korzystają z usług spa lub mogą być zainteresowane zabiegami, ponieważ przywiązują uwagę do wyglądu, chodzą do drogerii Douglas i Sephora w miastach, gdzie znajdują się salony Dermika SPA. Precyzyjne dotarcie do tej grupy było możliwe dzięki zastosowaniu technologii geolokalizacji, która pozwala prześledzić sposób poruszania się konsumentów po mieście oraz określić miejsca odwiedzane przez kobiety z grupy docelowej. Cała kampania objęta jest geoatrybucją, która pozwala sprawdzić, ile z kobiet, które widziały reklamę zabiegów Dermika SPA w ciągu 2 tygodni po zakończeniu kampanii, przyszło do SPA Dermiki.
Kampania mobile wsparta jest działaniami promocyjnymi w wyszukiwarce Google, ale tylko w miastach, w których dostępny jest zabieg Cellu Firm Expert. Kreację materiałów reklamowych do kampanii przygotowała agencja Hand Made.