Kraj

Tymbark dodaje owoce do wody

Wystartowała kampania nowej marki "H2Owoc".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F1avvQSOAG9g%22%7D
Marka H2Owoc z portfolio Maspeksu wystartowała z kampanią wspierającą sprzedaż. Producent przekonuje, że H2Owoc to czysta woda z dodatkiem soku owocowego – bez dodatku cukru. Napoje są dostępne w trzech smakach: ananas, malina i truskawka.
Oprócz kampanii telewizyjnej nowość pojawi się w spotach w serwisach VoD oraz YouTube, w komunikacji outdoorowej, na citylightach oraz w bankomatach. Wspierać ją będą także działania digitalowe i współpraca z influencerami. Konsumenci zapoznają się także z H2Owoc dzięki ekspozycjom w punktach sprzedaży.
Za kreację odpowiada BrainBox. Media na potrzeby kampanii planuje i kupuje Starcom.