M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bank ING reklamuje kartę walutową na wakacje

Maciej Burlikowski | 22 maja 2018, 06:00

Bo "podróże lubią zaskakiwać, ale finanse nie powinny".

ING Bank Śląski (ING Bank) w nowej kampanii reklamuje cieszącą się dużą popularnością kartę do wielu walut. Na motyw przewodni najnowszej reklamy bank wybrał wakacyjne niespodzianki.

Podróżując za granicę, Polacy najchętniej decydują się na wymianę waluty w kantorze. To pokazuje, że dużą rolę nadal odgrywają przyzwyczajenia i obawy przed niepożądanymi kosztami za płatności kartą za granicą – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim. – Dlatego już po raz drugi sięgamy w kampanii po cenioną przez klientów kartę do wielu walut, która pozwala bohaterowi naszych spotów uniknąć niespodzianki na koncie i powiedzieć z całkowitą pewnością „tyle z konta, ile na metce”.

W spocie widzimy historię bohatera, którego zagubiony bagaż zmusza do nieplanowanych zakupów. Bank podkreśla w reklamie główną zaletę swojej karty, czyli brak prowizji za płatność kartą za granicą w przypadku transakcji rozliczonej na koncie prowadzonym w walucie dokonania transakcji (EUR, USD, GBP).

Do emisji w TV trafiły 30- i 15-sekundowe spoty reklamowe, kampania w internecie obejmuje: wideo, kampanię display, mobile i komunikację w social mediach. Kreację telewizyjną i internetową przygotował agencja reklamowa Brain, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Czytaj więcej na temat: , , ,