Sieć perfumerii Douglas ogłosiła nową strategię marketingową i wizerunkową. W ramach nowej globalnej strategii #Forwardbeauty Douglas Polska wprowadza nową kampanię wizerunkową, której celem jest wzmocnienie wizerunku współczesnych kobiet oraz podkreślenie charakteru marki Douglas.
Dział marketingu podkreśla, że nowa definicja piękna to indywidualność, autentyczność i pewność siebie.
Kluczową rolę w nowej kampanii wizerunkowej Douglas mają odgrywać czarno-białe zdjęcia Petera Lindbergha, znanego fotografa mody. Bohaterami sesji są międzynarodowe gwiazdy modelingu – Amber Valetta, Cara Delevingne, Lineisy Montero, Alexa Chung, Caro Daur i Jon Kortajarena.
Nad nową światową strategią komunikacji oraz kampanią marki Douglas pracował Jung von Matt/Next Alster oraz agencja Select World. W Polsce za adaptację kampanii odpowiada Group One (Value Media i Gong).
W sześciu największych miastach w Polsce pojawiły się wielkoformatowe nośniki outdoorowe, o łącznej powierzchni reklamowej 3,5 ha. Oprócz tego kampania rusza w radiu, w największych portalach kobiecych i social mediach, a także w prasie kobiecej, magazynach lifestyle i people (“Vouge”, “Twój Styl”, “Pani”, “Glamour”, “Elle”, “Viva”, “Gala”).
W Polsce Douglas ma 132 salony stacjonarne oraz autoryzowany sklep internetowy Douglas.pl. W ofercie
Douglasa znajduje się na wyłączność ponad 70 marek, m.in.: Giorgio Armani Cosmetics, Michael Kors, Jo Malone London, Elie Saab, Tom Ford, Bobbi Brown, La Mer, Sensai, MAC, Nude by Nature, Diego Dalla Palma, Douglas Make-up czy Douglas Home SPA. Douglas to także cykliczne eventy edukacyjne organizowane w perfumeriach w całej Polsce: metamorfozy Douglas Beauty Street, Akademia Makijażu Douglas oraz Instytutu Pielęgnacji Douglas.