Kraj

Vision Express reklamuje zniżki na okulary przeciwsłoneczne

Kampania w TV, internecie, prasie i na OOH autorstwa Walk i MullenLowe MediaHub.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FiMeZcK8wadI%22%7D
Sieć salonów optycznych Vision Express rusza z kampanią, w której promuje 50-proc. zniżkę na drugą parę okularów przeciwsłonecznych. Będzie ona prowadzona w telewizji (kanały TVN i Polsatu, marketer zrezygnował z TVP), w internecie (reklama w wyszukiwarkach, social media i e-commerce), w prasie (m.in. “Twój Styl” oraz inserty w “Avanti”), a także nośniki OOH – wybrane citilighty w największych miastach. Kampania potrwa do 17 czerwca br.

Autorem kreacji jest agencja Walk, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Sieć salonów optycznych Vision Express działa w Polsce od 1994 r., obecnie liczy ponad 170 sklepów. Na świecie firma prowadzi ponad 6 tys. sklepów w 44 krajach.