Kraj

Dostawcy w reklamach Biedronki

Za kreację nowej kampanii odpowiada Duda Polska, za realizację Oto Film, Orka i Cafe Ole, a media planował i kupował Wavemaker.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FrGuMlyfjb9A%22%7D

Ruszyła nowa kampania sieci Biedronka. Promuje warzywa i owoce dostępne w ofercie sieci i przypomina koncept wykorzystany już przez Lidla, ponieważ w pierwszym spocie występuje Łukasz Kaminarz – dostawca sieci, zaopatrujący Biedronkę w pomidory.  Kampania potrwa do końca maja br.  Prowadzona  jest w telewizji (TVP, Polsat, TVN oraz w stacjach tematycznych), na profilu sieci na Facebooku, na stronie internetowej sieci oraz w folderach marketingowych oraz publikacjach własnych sieci („Kropka TV”).

Agencją odpowiedzialną za kampanię jest Duda Polska. Materiał został zrealizowany przez dom produkcyjny Oto Film, studio postprodukcyjne Orka oraz studio dźwiękowe Cafe Ole. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.