Zagranica

Pułkownik Sanders powraca w kampanii KFC

Po drobiowym kryzysie bohater powraca na ekrany telewizji w kampanii reklamowej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FyITxiqwmJiw%22%7D
Pułkownik Sanders powraca w wielkim stylu w odważnej kampanii telewizyjnej sieci KFC po drobiowym kryzysie, przez który przeszła sieć. Powrót założyciela KFC na ekrany ma symbolizować przywróconą sieci fastfoodowej siłę po tym, jak na początku tego roku w Wielkiej Brytanii zostało zamkniętych wiele placówek z powodu braku dostaw kurczaków.
Za kreację 40-sekundowego spotu odpowiada Mother. Kampania miała swoją premierę w miniony piątek podczas emisji “Got Talent” w ITV i finału Ligi Mistrzów UEFA w BT Sport.
Pułkownik Sanders powraca w kampanii KFC
Spot odwołuje się do kryzysu, wykorzystując materiały informacyjne o zamykanych restaurajach i montuje je z archiwalnymi spotami, w których wystąpił Sanders.
Kampania obejmuje też działania w prasie, w nośnikach OOH i social mediach. Reklamy w OOH zostały stworzone przez brytyjskiego artystę Grega Gossela.
Podczas kryzysu kurczęcia KFC uruchomiła reklamę prasową przepraszającą klientów, zamieniając litery nazwy na “FCK”.

(Campaign)

Tagi