Kraj

Edyta Herbuś twarzą kampanii marki Diosminex

Kampania podejmuje tematykę przewlekłej niewydolności żylnej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6RAX9UagRUw%22%7D
Edyta Herbuś wraz z mamą Anną rozpoczęły współpracę przy projekcie “Nic nie zatrzyma mnie”. Kampania podejmuje tematykę przewlekłej niewydolności żylnej (PNŻ), czyli schorzenia, które dotyka nawet co drugą kobietę w naszym kraju. W ramach skierowanej do Polek akcji tancerka i jej mama zostały bohaterkami filmów wideo z lekcjami kroków tanecznych.
Celem udziału Edyty i Anny Herbuś w projekcie “Nic nie zatrzyma mnie” jest zachęcenie kobiet, by bez względu na wiek pozostawały aktywne, uprawiały sport i prowadziły zdrowy styl życia. W ramach akcji powstały cztery filmy wideo – krótki instruktaż podstawowych kroków cha-chy, salsy, rumby i paso doble. Edyta Herbuś zwraca uwagę na to, że aktywność fizyczna w połączeniu ze świadomym stylem życia to sposób na utrzymanie nóg w dobrej formie oraz zachowanie energii i witalności. 
Akcja będzie promowana w mediach za pomocą działań PR, a także wspierana działaniami digitalowymi na poświęconej kampanii stronie WWW i w utworzonym profilu na Facebooku. Za koncepcję i realizację działań komunikacyjno-promocyjnych odpowiada agencja 38PR & Content Communication. Organizatorem kampanii jest marka Diosminex.