Kraj

Robert Lewandowski podpisał umowę z Lagardère Sports

Ruch ma pomóc wzmocnić pozycję Lewandowskiego w branży reklamowej.

Jak poinformował “Business Insider”, Robert Lewandowski podpisał umowę o współpracy z globalnym liderem marketingu sportowego – Lagardère Sports. Ruch ma pomóc w wypromowaniu wizerunku piłkarza na całym świecie i wzmocnić jego pozycję w branży reklamowej.
Globalny partner ma pomóc w globalnym wykorzystaniu komercyjnego wizerunku piłkarza.
Lagardère Sports jest częścią wielkiego konglomeratu Lagardère Sports and Entertainment. Współpracuje z ponad 100 klubami piłkarskimi (w tym Borussia Dortmund czy Olympique Lyon), a wśród jej klientów jest ok. 250 sportowców (m.in. Caroline Wozniacki i Richard Gasquet), a także dwie federacje piłkarskie – węgierska i polska (PZPN). Obecnie firma zatrudnia ponad 1700 pracowników na całym świecie.
W 2017 r. Robert Lewandowski przez szwajcarski CIES (Centre International d’Etude du Sport) Football Observatory został uznany za 14. piłkarza na świecie o największej wartości marketingowej. Jego łączną finansową “cenę” oszacowano na ok. 101 milionów euro. Obecnie Polak reklamuje m.in.: Huawei, Nike, Vistula, Oshee, Gillette, Head & Shoulders. Od kilku lat inwestuje w kolejne przedsięwzięcia biznesowe, m.in. w start-upy, projekty z branży e-commerce czy nieruchomości.