M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

STS z kampanią na mundial

Maciej Burlikowski | 30 maja 2018, 06:00

Sponsor reprezentacji będzie promował się w TV, internecie oraz prasie.

Firma bukmacherska STS, sponsor narodowej reprezentacji piłkarskiej, rusza z kampanią reklamową na mundial (piłkarskie Mistrzostwa Świata FIFA, które zostaną rozegrane od 14 czerwca do 15 lipca br. w Rosji). Obejmie ona telewizję, internet oraz prasę. Spoty będą emitowane w wybranych kanałach sportowych oraz w internecie. Kampania online pojawi się w największych portalach, w tym na interaktywnych platformach rozrywkowych.

Spot przygotował dom produkcyjny Digital35, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Blueway Com.

STS samo siebie określa mianem największej firmy bukmacherskiej w kraju, prowadzi ponad 430 punktów przyjmowania zakładów, zatrudnia blisko 1,3 tys. osób. Od 2014 r. firma jest sponsorem narodowej reprezentacji piłkarskiej – obecny kontrakt obowiązuje do 2022 r.

Czytaj więcej na temat: ,