Kraj

Borkowska odpowiada za marketing spółki Americanos, firma wdraża nową linię komunikacyjną

Blanka Borkowska, dyrektor ds. human resources w Americanos Sp. z o.o. (producent odzieży), pełni obowiązki dyrektora marketingu firmy. Przejęła te...

Blanka Borkowska, dyrektor ds. human resources w Americanos Sp. z o.o. (producent odzieży), pełni obowiązki dyrektora marketingu firmy. Przejęła te kompetencje po odejściu ze spółki wieloletniej szefowej marketingu Iwony Michałowskiej. Jak mówi Borkowska, spółka wdraża właśnie nową “linię komunikacyjną”, która ma obowiązywać przez kilka najbliższych sezonów. Długoterminowa akcja prowadzona ma być pod hasłem “Denimania”. Obecnie w jej ramach prowadzona jest kampania z hasłem przewodnim “Jeans or Pills” promująca nową kolekcję odzieży. Działania promocyjne obejmują reklamę w magazynach kobiecych i męskich, działania w w punktach sprzedaży oraz w internecie. To ostatnie medium ma pełnić ważną funkcję we wdrażaniu nowej linii kreatywnej. Agencja interaktywna Engine przygotowała na jej potrzeby nowy rozbudowany serwis marki Americanos w sieci. W kreacji serwisu postawiono na nietypowy projekt graficzny o “psychodelicznym” charakterze, ciekawe animacje i autorski podkład dźwiękowy. Użytkownicy serwisu mają też m.in. możliwość przystąpienia do klubu lojalnościowego dającego dostęp do dodatkowych przywilejów, informacji, ofert etc. Americanos planuje media własnymi siłami, w zakresie kreacji współpracuje z kilkoma agencjami, jednak Borkowska nie chciała ujawnić ich nazw. Americanos jest polskim producentem odzieży dżinsowej i sportowej działającym od 1992 r. Grupę docelową marki Americanos Borkowska określa jako: konsumentów młodych w wieku 15-30 lat (główna grupa docelowa to 15-24 lata), mieszkających w dużych miastach i lubiących wyróżniać się stylem ubierania. (MG)