Kraj

Maciej Twardowski na czele kreacji grupy Ogilvy

Z agencją rozstaje się Tytus Klepacz, pełniący rolę drugiego dyrektora kreatywnego.

Maciej Twardowski, dotychczasowy executive creative director agencji Ogilvy & Mather, od 1 czerwca staje na czele zespołu kreacji całej grupy Ogilvy w Polsce. Z agencją rozstaje się Tytus Klepacz, pełniący rolę drugiego dyrektora kreatywnego.

– Przez ostatnie dwa lata Maćkowi i Tytusowi udało się osiągnąć w Ogilvy ogromny sukces kreatywny, o czym świadczą liczne nagrody na międzynarodowych festiwalach oraz tytuł Kreatywnej Agencji Roku w tegorocznym konkursie KTR. Przed nami kolejny rozdział i wyzwania z nim związane, głównie wynikające z niedawnego połączenia biznesowego agencji Ogilvy z JWT, ich struktur, talentów, kompetencji i portfolio klientów. W obliczu tak dużego wyzwania silna osobowość kreatywna Maćka w połączeniu z jego ogromnym zrozumieniem potrzeb biznesowych klientów oraz unikatowa znajomość filarów nowoczesnej komunikacji pozwala mi z pełnym spokojem powierzyć mu zarządzanie połączonymi strukturami – mówi Agnieszka Wasilewska, managing director grupy Ogilvy.

Zarówno Maciej Twardowski, jak i Tytus Klepacz przeszli do Ogilvy & Mather w lipcu 2016 r. z agencji DDB & Tribal.