Kraj

Zbigniew Boniek będzie reklamował Playa

Operator komórkowy do mundialowej kampanii zatrudnia prezesa PZPN.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FK4F7OMfnGYY%22%7D
P4, operator sieci komórkowej Play, szykuje kampanię reklamową na zbliżający się mundial, czyli piłkarskie Mistrzostwa Świata FIFA, które zostaną rozegrane od 14 czerwca do 15 lipca w Rosji, a w których polska reprezentacja zagra po raz pierwszy od 12 lat.

Do swojej kampanii Play zatrudnił Zbigniewa Bońka, kiedyś wielokrotnego piłkarza reprezentacji narodowej (80 meczów w kadrze), a obecnie – od 2012 r. – prezesa Polskiego Związku Piłki Nożnej (PZPN).

Więcej szczegółów nt. mundialowej kampanii operator upubliczni podczas dzisiejszej wieczornej konferencji prasowej. Kreacje reklam dla Playa przygotowuje agencja Grandes Kochonos, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom Warszawa.

Zbigniew Boniek jest obecnie twarzą mundialowej kampanii piwa Tyskie (Kompania Piwowarska), które reklamował już sześć lat temu podczas Euro 2012. Play korzystał już ze wsparcia wizerunkowego jednego z czołowych polskich piłkarzy – Jakuba Błaszczykowskiego.