Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej pod względem wielkości producent piwa w kraju, rozpoczyna kampanię reklamującą nowy smak marki swoich radlerów Dzikki Sad – czereśniowy. Jest to kontynuacja komunikacji marki z poprzednich lat. Spot w wersji 30- i 15-sekundowej wyświetlany jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, a także na VoD.
Za kreację spotu odpowiada agencja 2012. Produkcją zajął się Opus Film, reżyserią – Bartek Ignaciuk, a muzykę skomponował Jan Komar. Działania digital i social media dla marki Dziki Sad prowadzi agencja GoldenSumbarine, działania PR – agencja Roots, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.
Dziki Sad to połączenie 60 proc. piwa i 40 proc. napojów owocowych. Czereśnia to trzeci wariant smakowy pod tą marką. Radlery i piwa smakowe stanowią już ponad 7,5 proc. całego rynku piwa w Polsce, a w ub.r. ich sprzedaż wzrosła o 1,1 proc. wartościowo (źródło: Nielsen).