Kraj

Grupa Żywiec reklamuje nowy smak radlerów Dziki Sad

Projekt reklamowy autorstwa agencji 2012, Opus Film, GoldenSumbarine i Starcomu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FXTsrKlqwg1E%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej pod względem wielkości producent piwa w kraju, rozpoczyna kampanię reklamującą nowy smak marki swoich radlerów Dzikki Sad – czereśniowy. Jest to kontynuacja komunikacji marki z poprzednich lat. Spot w wersji 30- i 15-sekundowej wyświetlany jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, a także na VoD.

Za kreację spotu odpowiada agencja 2012. Produkcją zajął się Opus Film, reżyserią – Bartek Ignaciuk, a muzykę skomponował Jan Komar. Działania digital i social media dla marki Dziki Sad prowadzi agencja GoldenSumbarine, działania PR – agencja Roots, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Dziki Sad to połączenie 60 proc. piwa i 40 proc. napojów owocowych. Czereśnia to trzeci wariant smakowy pod tą marką. Radlery i piwa smakowe stanowią już ponad 7,5 proc. całego rynku piwa w Polsce, a w ub.r. ich sprzedaż wzrosła o 1,1 proc. wartościowo (źródło: Nielsen).