Zagranica

Gillette prowadzi promocję z udziałem Carmen Electry

Należąca do Gillette marka dezodorantów Tag wystawia na aukcji internetowej spotkanie z Carmen Electrą - gwiazdą MTV i seksbombą, której...

Należąca do Gillette marka dezodorantów Tag wystawia na aukcji internetowej spotkanie z Carmen Electrą – gwiazdą MTV i seksbombą, której zdjęcia często były publikowane w magazynie “Playboy”. Cena osiągnęła już poziom 17 tys. dol. Akcja ma przyciągnąć młodych mężczyzn i wzmocnić wizerunek marki. Oferta obejmuje podróż do Los Angeles i kolację z gwiazdą w jednej z najmodniejszych restauracji Hollywood. Osoby poniżej 18. roku życia, aby wziąć udział w aukcji, muszą uzyskać zgodę rodziców. Dochód z aukcji zostanie przekazany na organizację wspierającą walkę z rakiem prostaty. Działania Gillette są odpowiedzią na ofensywę marketingową marki Axe należącej do portfolio koncernu Unilever. (“Advertising Age”)