Kraj

Nowy spot dla sieci salonów Agata z Małgorzatą Sochą

Sieć daje "głos" również niemowlętom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fxp3Jwiz24r4%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Ruszyła nowa kampania reklamowa salonów Agata z Małgorzatą Sochą, ambasadorką marki, w roli głównej. Po dwóch miesiącach od startu kampanii “Dla każdego coś” w telewizji pojawiły się nowe spoty. Ambasadorka doradza nietypowym konsumentom, którzy w salonie Agata poszukują rozwiązań odpowiadających na ich niecodzienne potrzeby. Tym razem decydujący “głos” należy do niemowlęcia.
Koncept kreatywny całej serii nowych spotów reklamowych marki Agata opiera się w głównej mierze na grze słownej oraz zabawie konwencją. W zupełnie nowej odsłonie reklam marka podkreśla, że każdy z nas jest inny i w salonach Agata różne osobowości znajdą coś dla siebie. Tym razem sieć salonów wyposażenia wnętrz w humorystyczny sposób pokazuje, że przy wyborze mebli rolę odgrywają detale.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja PZL, która pod koniec ubiegłego roku wygrała przetarg na obsługę marki Agata w zakresie opracowania strategii komunikacji oraz realizacji kampanii telewizyjno-radiowych.
Spotom emitowanym w telewizji, radiu i internecie towarzyszy akcja 60 rat 0 proc. bez dodatkowych kosztów ze spłatą po wakacjach. Oferta obowiązuje do 16 czerwca. Media na potrzeby kampanii kupuje Vizeum.