Kraj

Rebtel chce być operatorem komórkowym w całej Polsce w 2019 r.

Do końca br. program pilotażowy dla 10 tys. chętnych we Wrocławiu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FOG5C0NAgM2g%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Szwedzka firma technologiczna Rebtel, która wchodzi do Polski, właśnie w naszym kraju jako pierwszym na świecie testuje model bycia pełnym (wirtualnym) operatorem komórkowym. Dotychczas w kilkudziesięciu krajach Rebtel oferował połączenia głosowe i wiadomości dzięki aplikacji na smartfony.

Do końca br. Rebtel będzie prowadził program w formie pilotażu, w którym będzie mogło wziąć udział 10 tys. chętnych z Wrocławia i okolic. Jak mówi Jonas Lörnell, head of Rebtel Poland, stolicę Dolnego Śląska wybrano, ponieważ to miasto wielokulturowe i pełne młodych ludzi. Operatorem ogólnokrajowym Rebtel zamierza być od przyszłego roku.

Właśnie do młodych kierowana jest oferta marki – jest to oferta komórkowa tzw. na kartę, czyli prepaid. Rebtel ma ambicję zmiany postrzegania telefonii komórkowej na miarę tego, co z wykorzystaniem nowoczesnych technologii uczyniły firmy takie jak Uber, Spotify czy Netflix. Za rozmowy krajowe i międzynarodowe użytkownik nic nie płaci, podobnie jak za wiadomości SMS. Bezpłatnie dostaje również pakiet 1 GB na 30 dni na transmisję danych. Jeśli potrzebuje więcej musi już zapłacić: dodatkowy pakiet 1 GB kosztuje 7 zł, 5 GB – 15 zł, 20 GB – 25 zł, a 50 GB – 35 zł.

We Wrocławiu launch marki i oferty wspiera kampania OOH, na pojazdach komunikacji miejskiej, online (w tym social media) i poprzez eventy. Kreacje reklam Rebtel opracowuje wewnętrznie, korzystając ze współpracy szwedzkiej agencji reklamowej Golf. Aktywność PR-ową, pośrednictwo w zakupie mediów i organizację eventów zapewnia agencja Publicon z Wrocławia.