Kraj

Asap Care 24 z usługą moderacji w Live Chat

Narzędzie zwiększać ma liczbę konwersji i pomagać w poprawie sprzedaży.

Agencja moderacji Asa Care 24 uruchomiła usługę dla serwisów i marek aktywnych online – moderacji w LiveChat. Narzędzie do bezpośredniej obsługi klienta na stronie internetowej w czasie rzeczywistym pomagać ma w zwiększaniu liczby konwersji i poprawie sprzedaży.

Dzięki usłudze moderacji w serwisie WWW klienci odwiedzający daną stronę otrzymują odpowiedzi na pytania dotyczące produktu lub usługi w czasie rzeczywistym – zespół moderatorów pracuje w modelu 8-23/7 lub 24/7. Moderacja może odbywać się we wszystkich językach europejskich. Z usługi mogą skorzystać zarówno małe serwisy, jak i duzi lokalni gracze czy marki globalne.

– Profesjonalna i zindywidualizowana obsługa klienta na stronie znacząco poprawia kontakt z marką. To dobry sposób na pozyskanie leadów lub zwiększenie konwersji. Czat na żywo to także cenne źródło informacji na temat potrzeb i preferencji konsumentów, co przyczynia się do ulepszenia oferty lub wprowadzenia nowych usług – mówi Krzysztof Kosiba z Asao Care 24.

Asao Care 24 to agencja specjalizująca w profesjonalnej moderacji we wszystkich kanałach digital – od social media, przez eBOK, moderację portali i serwisów UGC, po obsługę chatów oraz wsparcie w moderacji konkursów konsumenckich. W portfolio ma ponad 50 marek (m.in. Biedronka, Beckers i Virgin Mobile), agencje interaktywne i domy mediowe.