Kraj

Seria juwenaliowych eventów Pepsi przygotowana przez BTL Point Group

Akcja promocyjna Pepsi odbywać się będzie podczas Juwenaliów 2005 w ośmiu największych miastach kraju. W specjalnie powstałych Miasteczkach Pepsi nie...

Akcja promocyjna Pepsi odbywać się będzie podczas Juwenaliów 2005 w ośmiu największych miastach kraju. W specjalnie powstałych Miasteczkach Pepsi nie tylko studenci, ale wszyscy uczestnicy zabaw będą mogli wziąć udział w konkursach i zawodach. Udział w nich będzie premią za zakup napojów z portfolio Pepsi (poza flagowym napojem także: Mirinda, 7up, Mountain Dew, Aqua Minerale, Lipton Ice Tea). Agencja marketing services BTL Point Group po raz drugi organizuje i koordynuje promocję Pepsi podczas juwenaliów. – W ubiegłym roku z powodzeniem zrealizowaliśmy działania na terenie czterech miast i w związku z tym klient powierzył nam realizację tego projektu na szerszą skalę w tym roku – powiedział Krzysztof Kozak, dyr. zarządzający ds. strategii w BTL Point Group. Dodał, że podczas imprez juwenaliowych możliwe jest dotarcie do ponad 150 tys. młodych osób. (KP)