Kraj

Kampania telewizyjna i prasowa wspiera akcję społeczną "Sprawni w pracy"

W Telewizji Polskiej SA oraz w dwóch dziennikach ogólnopolskich rozpoczęła się kampania reklamowa promująca akcję społeczną "Sprawni w pracy". Spoty...

W Telewizji Polskiej SA oraz w dwóch dziennikach ogólnopolskich rozpoczęła się kampania reklamowa promująca akcję społeczną “Sprawni w pracy”. Spoty i layouty przygotowała agencja Leo Burnett Warszawa. Akcję zainicjowali pełnomocnik rządu ds. osób niepełnosprawnych Leszek S. Zieliński oraz Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji. Celem kampanii jest zachęcenie pracodawców do zatrudniania niepełnosprawnych, a także namawianie ich do prowadzenia aktywnego trybu życia i walki o prawo do realizacji zawodowej. Emisja spotów obejmuje trzy anteny Telewizji Polskiej: TVP1, TVP2, TVP3. Layouty prasowe ukażą się w maju w “Rzeczpospolitej” i “Gazecie Prawnej”. Zarówno Telewizja Polska, jak i oba dzienniki włączyły się do kampanii na zasadzie współpracy i udostępniają do jej celów czas antenowy oraz powierzchnię reklamową bezpłatnie. Partnerami kampanii i akcji “Sprawni w pracy” są również: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, Urząd Miasta Wrocławia, Urząd Miasta st. Warszawy, a także: agencja Rowland Communications, dom mediowy Starlink i Instytut Monitorowania Mediów. (KP)