Kraj

Zmiany merytoryczne, layoutowe w branżowym tytule "Aptekarski Magazyn Torfarmu"

Dwumiesięcznik branżowy "Aptekarski Magazyn Torfarmu" skierowany do aptekarzy, farmaceutów, dystrybutorów i producentów leków wprowadził nowe rubryki, zwiększył objętość do 72...

Dwumiesięcznik branżowy “Aptekarski Magazyn Torfarmu” skierowany do aptekarzy, farmaceutów, dystrybutorów i producentów leków wprowadził nowe rubryki, zwiększył objętość do 72 stron i odświeżył layout. Nie jest to koniec zmian. Kolejne planowane są na przełomie września i października br., kiedy to magazyn zamierza dalej doskonalić szatę graficzną. W planach jest także podniesienie nakładu do 8 tys. egz. z dotychczasowego poziomu 6 tys. “Aptekarski Magazyn Torfarmu” ukazuje się od ponad 5 lat. Dzięki bezpłatnej dystrybucji dociera bezpośrednio do prawie 4,5 tys. aptek (ich właścicieli, kierowników i pracowników) będących klientami Torfarm SA spośród ok. 11 tys. aptek w Polsce i 1,5 tys. z branży farmaceutycznej. (KP)