Kraj

Toyota promuje 22 proc. więcej radości z Corolli Verso

Toyota Motor Poland ruszyła z kampanią modelu Corolla Verso z homologacją ciężarową. Kampania przygotowana przez Saatchi & Saatchi ma na...

Toyota Motor Poland ruszyła z kampanią modelu Corolla Verso z homologacją ciężarową. Kampania przygotowana przez Saatchi & Saatchi ma na celu uświadomienie klientom, że kupno tego modelu z homologacją pozwala zaoszczędzić na pełnym odliczeniu VAT-u (22 proc.), ale też daje “22 proc. więcej radości”, bo jest to jedyny samochód w swoim segmencie, który z homologacją pozwala na rejestrację na 5 osób. Kampania jest skierowana do niezależnych młodych rodziców, mających jedno lub dwoje dzieci w wieku do 10 lat, ale za wszelką cenę unikających stereotypu bycia rodzicem. Osoby te często podróżują z dziećmi i cenią funkcjonalność samochodu (przede wszystkim pakowność), ale także design. Kampania ma potrwać dwa tygodnie, obejmuje prasę i internet. Media zaplanował i kupił Zenithmedia. (MG)