M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Elseve Przeciwłupieżowy największą akcją marketingową L'Oreal Paris w tym roku

Serwis Dzienny | 11 maja 2005, 00:00

W tym miesiącu koncern L'Oreal Polska wprowadzi na rynek nową gamę kosmetyków marki L'Oreal Paris - Elseve Przeciwłupieżowy. Jak powiedziała...

W tym miesiącu koncern L'Oreal Polska wprowadzi na rynek nową gamę kosmetyków marki L'Oreal Paris - Elseve Przeciwłupieżowy. Jak powiedziała Marta Sierpińska-Kopyt, dyrektor marketingu L'Oreal Paris, debiut kosmetyków Elseve będzie największym w tym roku projektem marketingowym tej marki. Linia Elseve Przeciwłupieżowy składa się z czterech szamponów do różnych rodzajów włosów (m.in. do włosów suchych, tłustych, 2w1) oraz z preparatu Kuracja SOS. Nowe produkty mają własną identyfikację wizualną - wszystkie opakowania są w odcieniu niebieskim. Według przedstawicieli firmy atutem nowego kosmetyku ma być atrakcyjna cena, która dla szamponów wynosić będzie około 11 zł, a dla Kuracji - około 18 zł. Dotychczas pod marką L'Oreal Paris sprzedawany był tylko szampon przeciwłupieżowy Elseve dla mężczyzn. Launchowi nowej linii kosmetyków będzie towarzyszyć kampania reklamowa, która ruszy w czerwcu br. Za adaptację materiałów reklamowych odpowiedzialna jest agencja McCann-Erickson Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Optimedia. Działania reklamowe obejmą telewizję, prasę, outdoor. Długość trwania kampanii oraz wartość budżetu nie zostały podane. Na rynku polskim najbardziej znaną marką szamponów przeciwłupieżowych jest Head & Shoulders należąca do Procter & Gamble. Dodatkowo dostępne są m.in. takie marki jak Crisan, Nizoral, Nizorelle oraz przeciwłupieżowe warianty innych marek kosmetyków do pielęgnacji włosów. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,