Kraj

Unique One z kampanią i konkursem dla marki Magnat

Media planował Initiative Media.

Unique One z kampanią i konkursem dla marki Magnat
Agencja Unique One wygrała konkurs ofert i odpowiada za przygotowanie kampanii reklamowej oraz loterii audioteksowej instant-win dla marki Magnat (należącej do spółki Śnieżka).

Właśnie ruszyła loteria, która potrwa do 16 września br. Loteria prowadzona jest pod hasłem “Kasa w zasięgu ręki!”. Udział w niej może wziąć każdy, kto kupi dowolną farbę marki lub efekt dekoracyjny Magnat i dokona zgłoszenia na stronie konkursu. Loteria ma charakter instant-win, zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał. Do wygrania są nagrody pieniężne. Dodatkowo spośród wszystkich zgłoszeń co miesiąc losowane  są pieniężne nagrody dodatkowe

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F--yc_ltGdq4%22%7D

Agencja Unique One jest odpowiedzialna za organizację i obsługę loterii, ale też przygotowanie spotu reklamowego i kampanii bannerowej oraz zaprojektowanie i oprogramowanie strony WWW.  
Kampania objęła zasięgiem telewizję, internet oraz punkty sprzedaży. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Initiative.