Agencja Unique One wygrała konkurs ofert i odpowiada za przygotowanie kampanii reklamowej oraz loterii audioteksowej instant-win dla marki Magnat (należącej do spółki Śnieżka).
Właśnie ruszyła loteria, która potrwa do 16 września br. Loteria prowadzona jest pod hasłem “Kasa w zasięgu ręki!”. Udział w niej może wziąć każdy, kto kupi dowolną farbę marki lub efekt dekoracyjny Magnat i dokona zgłoszenia na stronie konkursu. Loteria ma charakter instant-win, zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał. Do wygrania są nagrody pieniężne. Dodatkowo spośród wszystkich zgłoszeń co miesiąc losowane są pieniężne nagrody dodatkowe
Agencja Unique One jest odpowiedzialna za organizację i obsługę loterii, ale też przygotowanie spotu reklamowego i kampanii bannerowej oraz zaprojektowanie i oprogramowanie strony WWW.
Kampania objęła zasięgiem telewizję, internet oraz punkty sprzedaży. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Initiative.