M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lech promuje się festiwalowo

Maciej Burlikowski | 20 czerwca 2018, 06:00

Marka Kompanii Piwowarskiej rozda 15 tys. koszulek.

Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa m.in. pod marką Lech, postanowiła promować ją przy okazji letnich festiwali muzycznych. Producent zaplanował, że rozda 15 tys. koszulek ze specjalnie zaprojektowanymi wzorami. By wziąć udział w akcji, trzeba kupić piwo Lech objęte  promocją, wpisać kod spod kapsla lub zawleczki w formularzu dostępnym na stronie marki i spróbować swoich sił w muzycznym quizie.

Grafiki na koszulki zaprojektowali m.in.: Aleksandra Osadzińska, Dawid Ryski, Zuza Sadlik, Liskula czy Miss Pank oraz Jerzy Owsiak.

Producent przygotował także limitowaną edycję puszki Lecha, nawiązującą do gry świateł pochodzących z festiwalowej sceny, która będzie w sprzedaży do końca wakacji.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,