Kraj

Rusza kampania "Interia Pogoda - sprawdza się!"

Dział marketingu Interii wsparły Eternal Monkeys i RS Media.

25 czerwca rusza kampania „Interia Pogoda – sprawdza się!”. Reklamy serwisu pogodowego pojawią się w telewizji, kinach, radiu, prasie i online. Idea kampanii oraz plan i zakupów mediów przygotowane zostały przez dział marketingu portalu. Spot wideo wyprodukowało studio Eternal Monkeys, za jego udźwiękowienie oraz przygotowanie spotu radiowego odpowiada RS Media. Reklamy prasowe przygotował dział graficzny Interii.

Spoty serwisu Pogoda Interia trafią do radia (RMF FM, RMF Maxxx, RMF Classic, Radio dla Ciebie, Radio Eska, Eska Rock, Radio Wawa, Vox FM), telewizji (Planet+, Domo+, Kuchnia+, Mini Mini, Nickelodeon, VH1, MTV, Paramount, Comedy Central Family) i kina (Cinema City, Helios, Multikino). Kreacje pojawią się też w prasie (“Tele Tydzień”, “To & Owo”, “Show”, “Motor”, “Twój Styl”, “Wprost”, “Pani”, “Auto Moto”, “Przegląd”, “Motocykl”, “Men’s Health”, “Runner’s World”). Kampania internetowa obejmie działania autopromocyjne w portalu oraz artykuły eksperckie odnoszące się do poruszonych w reklamach tematów.

– Niecodzienną kampanią reklamową i towarzyszącymi jej działaniami contentowymi chcieliśmy zaciekawić użytkowników zjawiskami pogodowymi i mechanizmami ich powstawania. Od pogody zależy więcej, niż na co dzień sobie uświadamiamy, w tym plany prywatne i zawodowe, ubiór, dobór środków komunikacji czy wreszcie sposób spędzania wolnego czasu – mówi Filip Lenart, dyrektor ds. marketingu i PR portalu.