Kraj

Škoda reklamuje się hasłem "Wszystko, co ważne"

Szeroka kampania wizerunkowa i sprzedażowa autorstwa Isobaru i PHD.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FeTTlBP55G6w%22%7D
Škoda Polska, krajowy oddział czeskiego producenta samochodów (Volkswagen Group), ruszyła z kampanią wizerunkową pod hasłem “Skoda. Wszystko, co ważne”. Producent podkreśla, że stosuje technologie poprawiające komfort i bezpieczeństwo, a pokazuje modele Octavia i Kodiaq.

60- i 30-sekundowe spoty emitowane będą w telewizji, internecie i kinach. Kampania online obejmuje: display, social media i digital wideo, a wspierają ją działania CRM oraz landing page.

Część sprzedażowa obejmuje 15- i 8-sekundowe spoty, kampanię display i w social mediach.

Za kreację reklam odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów – dom mediowy PHD Rocket (PHD Media Direction).